Δημοσιεύσεις

Kanaki, K., Kalogiannakis, M., Poulakis, E., & Politis, P. (2022). Employing mobile technologies to investigate the association between abstraction skills and performance in environmental studies in early primary school. International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM) ), 16(6), 241-248.

Kalogiannakis, M., & Kanaki, K. (2020). Introducing computational thinking unplugged in early childhood education within the context of physical and natural science courses: A pilot study in Greece. In Handbook of Research on Integrating Computer Science and Computational Thinking in K-12 Education (pp. 164-190). IGI Global.

Kanaki, K., Kalogiannakis, M., & Stamovlasis, D. (2020). Assessing Algorithmic Thinking Skills in Early Childhood Education: Evaluation in Physical and Natural Science Courses. In Handbook of Research on Tools for Teaching Computational Thinking in P-12 Education (pp. 103-138). IGI Global.

Kanaki, K., & Kalogiannakis, M. (2018). Introducing fundamental object-oriented programming concepts in preschool education within the context of physical science courses, Education and Information Technologies, 23(6), 2673-2698.


Συμμετοχές σε διεθνή συνέδρια

Kanaki, K., & Kalogiannakis (2021). Assessing abstraction skills in early primary school amid environmental studies. 14th ESERA Conference Fostering scientific citizenship in an uncertain world, Virtual Conference, August 30 – September 3, 2021.

Kanaki, K., Kalogiannakis, M., Poulakis, E. & Politis, P. (2021). Assessing algorithmic thinking skills in early primary school amid environmental studies. 94th NARST Annual International Conference, Strand 10 Curriculum and Assessment, Virtual Conference, April 7-10, 2021.

Kanaki, K., & Kalogiannakis, M. (2019). Assessing computational thinking skills at first stages of schooling. 3rd International Conference on Education and E-Learning, Barcelona, Spain November 5-7, 2019.

Kanaki, K., & Kalogiannakis, M. (2019). Evaluating computational thinking skills in relation to the comprehension of natural science lesson’s content. 11th International Conference on Education Technology and Computers, Amsterdam, Netherlands, October 28 -31, 2019.

Kanaki, K., & Kalogiannakis, M. (2019). Enhancing Computational thinking skills in early childhood education. ESERA 13th Conference The beauty and pleasure of understanding: engaging with contemporary challenges through science education, Bologna, Italy, August 26 -30, 2019.

Kanaki, K., & Kalogiannakis, M. (2019). Introducing Computational Thinking and Object-Orientation in Primary Education Within the Context of Physical Science Courses. NARST Annual International Conference , Strand 12 Educational Technology Computers, interactive multimedia, video and other technologies, Baltimore, MD, USA March 31 - April 3, 2019.

Kanaki, K., & Kalogiannakis, M. (2018). The development of computational thinking in early childhood education through the creation of digital games, EECERA 28th Conference “Early Childhood Education, Families and Communities, Budapest, Hungary 28th August - 31st August 2018.


Συμμετοχές σε συνέδρια στην Ελλάδα

Κανάκη, Κ., & Καλογιαννάκης, Μ. (2019). Εισαγωγή της υπολογιστικής σκέψης και βασικών εννοιών του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού στην πρώτη σχολική ηλικία στα πλαίσια της διδασκαλίας των φυσικών επιστημών. 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση «Επαναπροσδιορίζοντας τη Διδασκαλία και Μάθηση των Φυσικών Επιστημών και της Τεχνολογίας στον 21ο αι.», Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Φλώρινα, 19-21 Απριλίου 2019.

Κανάκη, Κ., & Καλογιαννάκης, Μ. (2018). Εισαγωγή βασικών αρχών του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία στα πλαίσια της διδασκαλίας των φυσικών επιστημών. Στο Μ. Σκουμιός & Χ. Σκουμπουρδή (Επιμ.), Πρακτικά 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Εκπαιδευτικό υλικό Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών: διαφορετικές χρήσεις, διασταυρούμενες πορείες μάθησης», Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος, 9-11 Νοεμβρίου 2018

Κανάκη, Κ., & Καλογιαννάκης, Μ. (2018). Δημιουργία ψηφιακών παιχνιδιών στα πλαίσια του μαθήματος της μελέτης του περιβάλλοντος. Στο Δ. Σταύρου, Α., Μιχαηλίδη & Α. Κοκολάκη (Επιμ.) Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Νέων Ερευνητών Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση. 17-20, Χανιά, Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης, ΠΤΔΕ, Εργαστήριο Διδακτικής Θετικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Κρήτης, ΕΝΕΦΕΤ, 10-12 Απριλίου 2017.

Κανάκη, Κ., & Καλογιαννάκης, Μ. (2018). Η εισαγωγή της υπολογιστικής σκέψης στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης του Περιβάλλοντος, μέσω της δημιουργίας ψηφιακών παιχνιδιών. 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών Διδακτικής Φυσικών Επιστημών & Νέων Τεχνολογιών, Αγριά Βόλου, 2-4 Απριλίου 2018.

Κανάκη, Κ., & Καλογιαννάκης, Μ., & Ζαράνης, Ν. (2016). Εισαγωγή της υπολογιστικής σκέψης στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία στο πλαίσιο της διδασκαλίας των φυσικών επιστημών. Στο Τ.Α. Μικρόπουλος, Ν. Παπαχρήστος, Α. Τσιάρα, & Π. Χάλκη (Επιμ.). Πρακτικά 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», 407-410, ΕΤΠΕ - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, 23-25 Σεπτεμβρίου 2016.

Κανάκη, Κ., & Καλογιαννάκης, Μ. (2016). Ο ρόλος των ψηφιακών παιχνιδιών στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στην προσχολική ηλικία<. Στο Μ. Καλογιαννάκης (Επιμ.). Πρακτικά του 9ου Πανελληνίου συνεδρίου για τις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση: Σύγχρονες Τάσεις και Προοπτικές, 50-56, Πανεπιστήμιο Ρεθύμνου, 27 - 29 Μαΐου 2016.