
Μεθοδολογία της έρευνας
Ο ευρύτερος πληθυσμός της έρευνας ήταν οι μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης των Δημοτικών σχολείων της πόλης του Ηρακλείου Κρήτης. Το δείγμα της έρευνας αποτελούνταν από 435 μαθητές και ήταν ισορροπημένο ως προς το φύλο - 210 κορίτσια (48.28%) και 225 αγόρια (51.72%) - και ως προς την τάξη φοίτησης - 218 μαθητές Α΄ τάξης (50.11%) και 217 μαθητές Β΄ τάξης (49.89%).
Η θεματική ενότητα στα πλαίσια της οποίας διεξήχθη η έρευνά μας ήταν οι διατροφικές συνήθειες των ζώων. Ωστόσο, το PhysGramming μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα πλαίσια οποιασδήποτε διδακτικής ενότητας της Μελέτης του Περιβάλλοντος.
Όσον αφορά στη συλλογή των δεδομένων, αυτή πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με τις αρχές της μικτής μεθοδολογίας.